Öncelikle tüm forum üyelerine sevgiler saygılar güzel günler dilerim.
Şöyle bir durumum var
Şu an TÜRK TELEKOM ALTYAPSINDAN hizmet veren başka bir internet servis sağlayıcısından vdsl hizmeti almaktayım.
Evime gelen havai kablo hemen giriş kapımın önündeki direkte asılı olan kutudan gelmekte
bu kutunun üzerinde bir tane de fiber hizmet veren bir kutu var
biraz karmaşık gibi gelecek ama mümkün olduğunca anlaşılır anlatmaya çalışacağım
şimdi bu fiber hizmetten şu an için tek bir kişi yararlanabiliyor
ama yararlanan kişinin şahsi talepleri ve uğraşları ile getirilmiş bir hizmet değil
fiber hizmeti de yine direkten havai kablo ile veriliyor
telekom saha yetkililerinden
direkte takılı olan kutudan
8 kişinin hizmet alabileceği yönünde bilgi alınmış yakın zamanda
ve şu an 1 kişi hizmet alıyor
sorun şurada başlıyor
alt yapı sorgulamasında kendi adresimi giriyorum
fiber açık görünmüyor
fiberi alan kişinin evi iki katlı
diğer katın olduğu adresi giriyorum fiber görünmüyor
iki mahallenin kesiştiği noktada yım
bu adreslere yakın olan iki farklı mahalledeki bütün numaraları giriyorum
fiber aktif görünmüyor
ancak kullanan kişinin adres bilgisini girdiğimde aktif görünüyor
TEKRAR SÖYLÜYORUM
kullanan kişinin kendi talebi ile masraflarını kendisinin çekerek yaptırdığı bir sistem değil
telekom saha ekibinden de 8 kişiye kadar hizmet alınabilecek alt yapı mevcut bildirimi var
BULUNDUĞUM İLÇEDE sadece arıza kaydı ile ilgilenen bir ekip var
yani genel merkez veya teknik talepleri alacak bir birim yok
ben bu hizmeti bir şekilde kullanabilir miyim
sorgulamada aktif olması için ne yapmam gerekli
BU konuda bilgili arkadaşlar yardımcı olursa çok memnun olurum
Şöyle bir durumum var
Şu an TÜRK TELEKOM ALTYAPSINDAN hizmet veren başka bir internet servis sağlayıcısından vdsl hizmeti almaktayım.
Evime gelen havai kablo hemen giriş kapımın önündeki direkte asılı olan kutudan gelmekte
bu kutunun üzerinde bir tane de fiber hizmet veren bir kutu var
biraz karmaşık gibi gelecek ama mümkün olduğunca anlaşılır anlatmaya çalışacağım
şimdi bu fiber hizmetten şu an için tek bir kişi yararlanabiliyor
ama yararlanan kişinin şahsi talepleri ve uğraşları ile getirilmiş bir hizmet değil
fiber hizmeti de yine direkten havai kablo ile veriliyor
telekom saha yetkililerinden
direkte takılı olan kutudan
8 kişinin hizmet alabileceği yönünde bilgi alınmış yakın zamanda
ve şu an 1 kişi hizmet alıyor
sorun şurada başlıyor
alt yapı sorgulamasında kendi adresimi giriyorum
fiber açık görünmüyor
fiberi alan kişinin evi iki katlı
diğer katın olduğu adresi giriyorum fiber görünmüyor
iki mahallenin kesiştiği noktada yım
bu adreslere yakın olan iki farklı mahalledeki bütün numaraları giriyorum
fiber aktif görünmüyor
ancak kullanan kişinin adres bilgisini girdiğimde aktif görünüyor
TEKRAR SÖYLÜYORUM
kullanan kişinin kendi talebi ile masraflarını kendisinin çekerek yaptırdığı bir sistem değil
telekom saha ekibinden de 8 kişiye kadar hizmet alınabilecek alt yapı mevcut bildirimi var
BULUNDUĞUM İLÇEDE sadece arıza kaydı ile ilgilenen bir ekip var
yani genel merkez veya teknik talepleri alacak bir birim yok
ben bu hizmeti bir şekilde kullanabilir miyim
sorgulamada aktif olması için ne yapmam gerekli
BU konuda bilgili arkadaşlar yardımcı olursa çok memnun olurum