- Katılım
- 29 Mar 2025
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Şikayetçi olduğunuz firma
- Monster Notebook
Monster Abra A7 v.12.5.3 kullanıyorum. Bilgisayarı aldığımdan beri ara ara ekran dalgalanıyor, kapat aç yapınca düzeliyordu. Bu nedenle Ankara yetkili servisine gittim ve Bilgisayarımı garantiye bıraktım. Gittiğim yer adresime çok uzaktı bu yüzden "Acaba işlemler bitince kargolayabilir misiniz?" dedim. Cihazı elden teslim ettiğim için elden teslim almam gerektiğini söylediler. Aynı durumda İzmir servisi kargolamıştı, yani bir politika değil istek mevzusuydu.
Neyse, bir kaç gün sonra cihazı aldım. Garantiye giden cihazımın ürün teslim formunda yapılan işlemlerde anakart değişimi sonrası donanımsal olarak her şey pass yazılmış ancak yan usb bağlantısını anakarta bağlamamışlar aynı zamanda harici olarak taktığım harddiski yerine sabitlemek için kullanılan plakanın da vidası atılmamış ve ses yapıyordu. Yani tüm donanımlar pass değildi. Evde kendim tekrar söküp tamirini yaptım.
Kısacası monster pişmanlıktır.
Neyse, bir kaç gün sonra cihazı aldım. Garantiye giden cihazımın ürün teslim formunda yapılan işlemlerde anakart değişimi sonrası donanımsal olarak her şey pass yazılmış ancak yan usb bağlantısını anakarta bağlamamışlar aynı zamanda harici olarak taktığım harddiski yerine sabitlemek için kullanılan plakanın da vidası atılmamış ve ses yapıyordu. Yani tüm donanımlar pass değildi. Evde kendim tekrar söküp tamirini yaptım.
Kısacası monster pişmanlıktır.