Altyapı Var Görünüyor, Aslında Yok

Emirhan03

Uga Buga
Katılım
1 Haz 2025
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Merhaba arkadaşlar, bundan 5-6 ay önce TT binamıza fiber turuncu kablo çekti. Bina yeni olduğu için artık yeni binalara VDSL getirmiyorlar, bu sebeple fiber kutunun takılmasını beklemekten başka çaremiz yok. Ancak 5-6 aydır sürekli Türk Telekom müdürlüğüne gidip gelmekten dolayı oradaki yetkilileri de biraz bıktırdım. Yaklaşık 2 ay önce TPC forumu üzerinden port ve altyapı takibi yapmıştım. 5 gün önce bana ‘altyapınız aktif edildi’ şeklinde bir mail geldi. Fakat kablonun çekildiği yere gidip baktığımda kutunun hâlâ takılmadığını gördüm. Buna rağmen altyapı var gibi görünüyor. TürkNet, Türksat, Millenicom ve TPC üzerinden kontrol ettiğimde altyapı mevcut görünüyor, fakat anlamadığım şekilde Türk Telekom üzerinden kontrol ettiğimde ya da müşteri hizmetlerini aradığımda sürekli ‘altyapınız yok’ deniliyor. Sizce neden böyle bir durum olmuş olabilir? Şimdi TürkNet üzerinden internet başvurusu yapsam, gerçekten internetimi aktif etmeye ya da bağlamaya gelirler mi?

1756847323439.png
1756847524483.png
 
Yaklaşık 2 ay önce TPC forumu üzerinden port ve altyapı takibi yapmıştım. 5 gün önce bana ‘altyapınız aktif edildi’ şeklinde bir mail geldi.
Tamamen altyapıyı çeken ekibin yaptığı hatalı işlemden kaynaklı. Kutuyu bağlamadan altyapı çekildi şeklinde giriliyor sisteme.
Şimdi TürkNet üzerinden internet başvurusu yapsam, gerçekten internetimi aktif etmeye ya da bağlamaya gelirler mi?
Gelmezler çünkü boş port yok görünüyor. (Çünkü portun olduğu kutu yok)

Türk Telekom müdürlüğüne bir kez daha uğraman iyi olabilir gibi. Ya da eğer denemediysen https://tpc.net.tr/2024/11/29/adrese-zorla-fiber-getirtme-sureci

Buradaki adımlardan 3 ya da 4. adımı deneyerek türk telekom tarafından aranıp durumu anlatıp yardım istemeyi deneyebilirsin.
 
Tamamen altyapıyı çeken ekibin yaptığı hatalı işlemden kaynaklı. Kutuyu bağlamadan altyapı çekildi şeklinde giriliyor sisteme.

Gelmezler çünkü boş port yok görünüyor. (Çünkü portun olduğu kutu yok)

Türk Telekom müdürlüğüne bir kez daha uğraman iyi olabilir gibi. Ya da eğer denemediysen https://tpc.net.tr/2024/11/29/adrese-zorla-fiber-getirtme-sureci

Buradaki adımlardan 3 ya da 4. adımı deneyerek türk telekom tarafından aranıp durumu anlatıp yardım istemeyi deneyebilirsin.
linkedin uzerinden umit onal ile iletisime gecmistim bir defa bir daha mesaj atigimda genelde cevap vermiyorlar veya donmuyorlar bolgemdeki mudurun linkedin hesabina mesaj attim bakalim cevap verirse artik vermez ise musait bir zamanda tekrar ziyaret edicem mudurlugu
 
linkedin uzerinden umit onal ile iletisime gecmistim bir defa bir daha mesaj atigimda genelde cevap vermiyorlar veya donmuyorlar bolgemdeki mudurun linkedin hesabina mesaj attim bakalim cevap verirse artik vermez ise musait bir zamanda tekrar ziyaret edicem mudurlugu
iyi haberlerini bekliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son mesajlar

Yeni Konular

Kurallar Yardım Kullanıcılar
Sohbet Özelliği sadece üyelerin sohbet etmesi için oluşturulmuştur. Geri kalan tüm yardımlaşmalar forum kısmından devam edecektir.

Şu konuya bakabilir misiniz tarzı sohbet dışı yazılar da yasaktır.

Hiçbir odaya katılmadınız.

    Hiçbir odaya katılmadınız.
    Geri
    Üst Alt