- Katılım
- 1 Haz 2025
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
Merhaba arkadaşlar, bundan 5-6 ay önce TT binamıza fiber turuncu kablo çekti. Bina yeni olduğu için artık yeni binalara VDSL getirmiyorlar, bu sebeple fiber kutunun takılmasını beklemekten başka çaremiz yok. Ancak 5-6 aydır sürekli Türk Telekom müdürlüğüne gidip gelmekten dolayı oradaki yetkilileri de biraz bıktırdım. Yaklaşık 2 ay önce TPC forumu üzerinden port ve altyapı takibi yapmıştım. 5 gün önce bana ‘altyapınız aktif edildi’ şeklinde bir mail geldi. Fakat kablonun çekildiği yere gidip baktığımda kutunun hâlâ takılmadığını gördüm. Buna rağmen altyapı var gibi görünüyor. TürkNet, Türksat, Millenicom ve TPC üzerinden kontrol ettiğimde altyapı mevcut görünüyor, fakat anlamadığım şekilde Türk Telekom üzerinden kontrol ettiğimde ya da müşteri hizmetlerini aradığımda sürekli ‘altyapınız yok’ deniliyor. Sizce neden böyle bir durum olmuş olabilir? Şimdi TürkNet üzerinden internet başvurusu yapsam, gerçekten internetimi aktif etmeye ya da bağlamaya gelirler mi?



