- Katılım
- 20 Şub 2025
- Mesajlar
- 66
- Tepkime puanı
- 12
Selamlar herkese,
Bizim emektar iPhone 11’in pili iyice cortladı, değiştirmem şart oldu. İnternette bakınırken ekteki görsellerine eklediğim şu JCID markasının 3500 mAh yüksek kapasiteli bataryasına denk geldim.
JCID markasını aslında telefon tamiri, ekran/pil programlama cihazlarından falan az çok biliyorum ama pilleri nasıldır hiç emin olamadım. Fiyatı da 1.400 TL civarı, az para değil. Siparişi geçmeden önce bir sizlere sorayım dedim.
Aramızda bu pili alıp kullanan, deneyen var mı? 3500 mAh hakkını veriyor mu, yoksa üç gün sonra patlar mı elimizde? Isınma, şişme ya da pil sağlığının hızlı düşmesi gibi dertleri var mıdır?
Şimdiden eyvallah!
Bizim emektar iPhone 11’in pili iyice cortladı, değiştirmem şart oldu. İnternette bakınırken ekteki görsellerine eklediğim şu JCID markasının 3500 mAh yüksek kapasiteli bataryasına denk geldim.
JCID markasını aslında telefon tamiri, ekran/pil programlama cihazlarından falan az çok biliyorum ama pilleri nasıldır hiç emin olamadım. Fiyatı da 1.400 TL civarı, az para değil. Siparişi geçmeden önce bir sizlere sorayım dedim.
Aramızda bu pili alıp kullanan, deneyen var mı? 3500 mAh hakkını veriyor mu, yoksa üç gün sonra patlar mı elimizde? Isınma, şişme ya da pil sağlığının hızlı düşmesi gibi dertleri var mıdır?
Şimdiden eyvallah!
