Arkadaşlar mehaba,
Başına gelen eden illaki vardır diye düşünüyorum. 5 aydır Yaklaşık kıştan bu yana sokakta Fiber alt yapı aktif bir şekilde bir çok hane kullanım sağlamakta. Lakin Benim bulunduğum bina da ise hala daha aktif edilmiyor.
Bu durumu nasıl çözebiliriz?
Başına gelen eden illaki vardır diye düşünüyorum. 5 aydır Yaklaşık kıştan bu yana sokakta Fiber alt yapı aktif bir şekilde bir çok hane kullanım sağlamakta. Lakin Benim bulunduğum bina da ise hala daha aktif edilmiyor.
Bu durumu nasıl çözebiliriz?
