Geçiş talebimi ilettim 7 iş günü içerisinde gerçekleşceğini söylediler ama sanmam, kurulum ve kablo çekiminde herhangi bir ücret alınmıyacağını belirrtiler modem dahil.
 
Geçiş talebimi ilettim 7 iş günü içerisinde gerçekleşceğini söylediler ama sanmam, kurulum ve kablo çekiminde herhangi bir ücret alınmıyacağını belirrtiler modem dahil.
TürkTelekom halihazırda aktif aboneliğin varsa alınmaz. Ama yoksa yalan atıyorlar aboneliğinize 90 TL ekliyorlar aylık.
 
TürkTelekom halihazırda aktif aboneliğin varsa alınmaz. Ama yoksa yalan atıyorlar aboneliğinize 90 TL ekliyorlar aylık.
Turknet kullanıyorum tt üzerinden sadece fiber alıcağım, türknet üzerinden alındığında her şey ücretsiz oluyormuş ama kablo çekimi nasıl olur bilemem gelicek ekiple konuşmam gerekicek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son mesajlar

Yeni Konular

Geri
Üst Alt