Geçiş talebimi ilettim 7 iş günü içerisinde gerçekleşceğini söylediler ama sanmam, kurulum ve kablo çekiminde herhangi bir ücret alınmıyacağını belirrtiler modem dahil.
 
Geçiş talebimi ilettim 7 iş günü içerisinde gerçekleşceğini söylediler ama sanmam, kurulum ve kablo çekiminde herhangi bir ücret alınmıyacağını belirrtiler modem dahil.
TürkTelekom halihazırda aktif aboneliğin varsa alınmaz. Ama yoksa yalan atıyorlar aboneliğinize 90 TL ekliyorlar aylık.
 
TürkTelekom halihazırda aktif aboneliğin varsa alınmaz. Ama yoksa yalan atıyorlar aboneliğinize 90 TL ekliyorlar aylık.
Turknet kullanıyorum tt üzerinden sadece fiber alıcağım, türknet üzerinden alındığında her şey ücretsiz oluyormuş ama kablo çekimi nasıl olur bilemem gelicek ekiple konuşmam gerekicek.
 
Turknet kullanıyorum tt üzerinden sadece fiber alıcağım, türknet üzerinden alındığında her şey ücretsiz oluyormuş ama kablo çekimi nasıl olur bilemem gelicek ekiple konuşmam gerekicek.
Turknetli arkadaşıma 2600tl kurulum + zorunlu 70tl modem her ay ödettiler.
 
Turknetli arkadaşıma 2600tl kurulum + zorunlu 70tl modem her ay ödettiler.
Dönüşümden yararlandığım için belki böyledir
Screenshot_63.png
 
22.06 Tarihinde işlemlerimi başlattım 24.06 Turknetten aradılar adresinize gelen oldu mu diye, sorgulattığımda iş emri çıkıyor
Screenshot_62.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son mesajlar

Yeni Konular

Geri
Üst Alt